Brak postów - przeprosiny

niedziela, czerwca 12, 2016

Witajcie! 
Z tej strony Leonia, Pola, i Blanka. 
Dziś chciałybyśmy was przeprosić za brak postów. Spowodowane jest to końcem roku szkolnego, więc mamy teraz bardzo dużo pracy. Od piątku posty będą wychodzić regularnie.
Przepraszamy też za to że nie odwiedzamy waszych blogów, oraz  za to że nie jesteśmy aktywne na portalach społecznościowych, ale tak jak już wspomniałyśmy mamy bardzo dużo pracy.


Administratorki Bloga



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Fajnie że o tym wspomniałyście;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każdy to zrozumie i nikt nie ma tego za złe :)


    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj końcówki roku zawsze są ciężkie także bez stresu :* Ja stwierdziłam ze do szkoły zajrzę jeszcze z 2 razy bo nie ma sensu juz chodzic XD
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny obrazek, uwielbiam arbuzy ! :D
    rozumiem przerwę, sama mam natłok obowiązków. Powodzenia :* !

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się nie dziwie sama dopiero weszłam na swojego bloga i już widzę te zaległości :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale to rozumiem. Powodzenia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

~Odwiedzamy każdy blog w komentarzu
~Zapraszamy do obs, i zostawienia śladu po sobie jeśli post ci się spodobał
~Każdy komentarz to dla nas ogromna motywacja
~Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' usuwamy

Subscribe