SHIRTING SYSTEM - Cropp #4

środa, marca 29, 2017

Witam!
Z tej strony Leonia, a dziś pokażę wam, nową kolekcję
ze sklepu Cropp. 




Kolekcja utrzymana jest w kolorach niebieskim oraz białym. 
Widać w niej również ''przebłyski'' stylu typu boho.
Nie przedłużając zacznijmy oglądanie! :)

Przejdziemy najpierw do górnej części garderoby :)
Projektanci obdarowali nas naprawdę dużą ilością, bluzek, topów, oraz koszul.

Topy :


Bluzki :



Koszule/Swetry :




Teraz przejdziemy do sukienek :


Pora teraz, na dolną część kolekcji.
A znajdziemy w niej tylko... jedną spódnicę!

Oto ona :


Tym razem, Cropp postawił na wiele dodatków.
Znajdziemy min. okulary, naszywki, plecaki, oraz nawet tatuaże.

Plecak/Torba :


Naszywki/Prasowanki :


Tatuaże/Chokery :


Okulary/Portfele :


Buty :


To tyle, jeśli chodzi o tę kolekcję.
Oceniam ją na 3,5/5. A wy co o niej myślicie?

>>>
9,99 PLN - 99,99 PLN
>>>

>>>
>>>


Leonia - Mój Instagram

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten plecak i torba *.* Prześliczne

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kolekcja. Zainteresowałam mnie biała bluzeczka z koronką i niebieski plecak. ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Very wonderful post, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania z Croppa nie koniecznie są w moim typie, ale czasami można tam znaleźć fajne rzeczy, przeważnie kupuje tam t-shirty i jeansy. :)

    Może wspólna obserwacja?;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie dość zwyczajne, ale bardzo fajne!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it soooo much!! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten mietowy plecaczek :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne koszule :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy. Jak najbardziej w moim stylu ! Espadryle są prześliczne :)

    Obserwuje !
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog <3 post bardzo mi przypadł do gustu :) zostaję na dłużej
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń

~Odwiedzamy każdy blog w komentarzu
~Zapraszamy do obs, i zostawienia śladu po sobie jeśli post ci się spodobał
~Każdy komentarz to dla nas ogromna motywacja
~Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' usuwamy

Subscribe