Cropp #2 - Happy Camper

poniedziałek, maja 30, 2016

Witajcie!
Z tej strony Leonia, a dziś obejrzymy nową kolekcje - ''Happy Camper -  Cropp''.





W najnowszej kolekcji Cropp'a ''Happy Camper'', znajduje się wiele aktualnych trendów, a przy tym sama kolekcja jest bardzo krótka - zawiera tylko 18 elementów.  
Jednak co zaskakujące, kolekcja jest przeznaczona na lato, a mimo tego możemy zobaczyć w niej wiele bluz, oraz ubrań które bardziej pasują do sezonu wiosennego.

Nie przedłużając, oglądnijmy górną część kolekcji.

Oto niektóre z nich :


Bluza z nadrukiem ''nah, nah, nah''


Niebieska bluza z kapturem


Biała koszula w niebieską kratkę, z podwijanymi rękawami


Biały top z nadrukiem


T-shirt z napisem ''What's up?''

A teraz dolna część kolekcji :


Spodnie ''slim fit''


Jeansowa spódniczka ala ogrodniczki


Jeansowa spódnica

A teraz akcesoria :


Niebieski plecak


Daszek ''old school''


2 pack skarpetek

A teraz przyjrzymy się butom :


Białe buty na rzepy


Granatowe tenisówki na koturnie

To tyle, jeśli chodzi o kolekcję ''Happy Camper'' od Cropp'a.
Sama oceniam ją na 3/5, bo nie przypadła mi do gustu.
Jednak jedno jest pewne - Hipisowi by się spodobało ;D

Link do kolekcji - klik

Zakres cenowy - 14,99 PLN - 99,99 PLN

Leonia

*Za niedługo na naszym blogu wybije aż 4 tysiące wyświetleń.
Myślałyśmy nad zrobieniem Q&A.
Chcielibyście taki specjał? Czy może macie ochotę na coś innego?*
Zapraszamy do wyrażenia swojej opinii w komentarzach ;)


You Might Also Like

8 komentarze

  1. OMG! Ta jeansowa sukienka jest śliczna! ♥ ♥
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty mnie nie przekonują, ale za to bluza i sukienka są świetne :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia xoxo
    zapraszam do mnie http://stylegoldn.blogspot.de/
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś kupowałam w Croppie, ale albo zmienił mi się gust, albo ta firma przestała robić dobrej jakości rzeczy.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja ;) ja jakoś nie kupuję tam z byt często ;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje;) w takim razie ja też obserwuje bo masz bardzo fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia kolekcja jest na prawdę świetna ! :) Ogrodniczko-spódniczka przeurocza ^^ Dzisiaj byłyśmy w galerii odwiedziłyśmy także croppa :* Pozdrawiamy i ślemy buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń

~Odwiedzamy każdy blog w komentarzu
~Zapraszamy do obs, i zostawienia śladu po sobie jeśli post ci się spodobał
~Każdy komentarz to dla nas ogromna motywacja
~Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' usuwamy

Subscribe