Moja opinia - Nike Air Max and Adidas Superstar.

niedziela, kwietnia 24, 2016

Witajcie! 

W dzisiejszym poście pragnę wam przedstawić moje opinie na temat butów Nike Air Max, a także Adidas Superstar. 
/pinterest.com/

Jak zapewne wiecie, Air Maxy i Superstary to teraz jedne z najpopularniejszych oraz najczęściej noszonych butów na całym świecie. Każdy z nas codziennie na ulicy spotyka przynajmniej dwie osoby noszące te oto obuwie.
/www.google.com/

Osobiście sama zakupiłam obydwie pary tych butów. Zacznijmy od Nike Air Max.

Obecnie posiadam Air Maxy w kolorze ,,smerfowym". Szczerze mówiąc, uwielbiam te buty! Są idealne do biegania, pokonywania długich tras, a także do noszenia na co dzień.  W butach Nike Air Max znajdziemy bardzo dużo plusów. Jedynym minusem według mnie jest to, iż nie będą nam pasować do niektórych stylizacji. W skali od 1-10 oceniam je na 9. :)
/www.google.com/

/www.google.com/
/www.google.com/


Teraz przejdźmy do Adidas Superstar. Osobiście posiadam tzw.klasyczne czyli w kolorze białym z czarnymi paskami po bokach. Bardzo ładnie prezentują się na nogach, pasują do niemal każdej stylizacji - możemy je założyć do luźniejszych jak i zarówno do nieco elegantszych.  Uważam, że nie nadają się one do biegania czy też uprawiania jakiegokolwiek sportu. W skali od 1-10 oceniam je na 7. :)
/www.google.com/

/www.google.com/

/www.google.com/

/www.google.com/


A wy, posiadacie któreś z tych butów. Co o nich sądzicie? :)

Pola.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja posiadam Air Max'y od ok. 2 miesięcy i jestem z nich bardzo zadowolona. Wszystkim bym je poleciła ^^ Zgadzam się z Twoją opinią i również dałabym im bardzo mocne 9/10 :) Po prostu się w nich zakochałam. ♥ Jedynym minusem moich butów jest to, że w miejscu gdzie widać podwyższenie (jeżeli źle napisałam to przepraszam xd) ściera się kolor.. Ale dla mnie to taki nie istotny drobiazg :D Jedynie to nie polecam grać w nich w noge bo gdy to zrobiłam moje 3-dniowe buty ucierpiały i zdarł im się lekko przód. Na szczęście moje Air Max'y są czarne (z kolorowymi sznurówkami, napisami "Air Max" kolorowymi i wszystkie szczegóły w nich są kolorowe) i dało się zapastować i nie ma śladu xD
    Troche się rozpisałam...
    Pozdrawiam!:D
    mojaszalonawizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Odwiedzamy każdy blog w komentarzu
~Zapraszamy do obs, i zostawienia śladu po sobie jeśli post ci się spodobał
~Każdy komentarz to dla nas ogromna motywacja
~Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' usuwamy

Subscribe